SRRS/Norras årsmöte 2015

SRRS/Norra hälsar härmed samtliga lokalavdelningens medlemmar välkomna till lokalavdelningens årsmöte 2015.

SRRS/Norra omfattar länen Gävleborg, Jämtland, Norrbotten, Västerbotten och Västernorrland.

Organisation: Norra
Datum: 2015-02-08

Anmälan senast 25 januari till jeanette.wiklund@afconsult.com

Vi bjuder på fika.

Vid frågor välkommen att kontakta Tori Malm via telefon 0708-85 95 86 eller via e-post tmalm@live.se.

Motioner för behandling vid årsmötet skickas via e-post till jeanette.wiklund@afconsult.com och ska vara mottagaren tillhanda senast den 18 januari 2015. För information om hur en motion ska vara formulerad se SKKs hemsida.

Årsmöteshandlingar kan hämtas i pdf-format direkt via hemsidan (länk).
Handlingarna kan även rekvireras i pappersformat genom SRRS/Norras sekreterare mot 20 sek i frimärken.

Är du intresserad av att arbeta i lokalavdelningens styrelse, eller känner någon annan som skulle göra ett bra arbete? Ta kontakt med vår valberedning senast den 11 januari 2015.

Ulrika Wiklander, telefon 0702-80 92 33
Linda Calamnius, telefon 0703-32 67 56