SRRS/Östras årsmöte 2016

SRRS/Östra hälsar härmed samtliga lokalavdelningens medlemmar välkomna till lokalavdelningens årsmöte 2016.

Organisation: Östra
Datum: 2016-02-28
Sista anmälningsdag: 2016-02-26

Ingen bindande anmälan, men för att planera förtäring uppskattar vi om ni meddelar oss genom att skicka e-post till ostra@srrs.org.

Vid frågor är ni välkomna att kontakta Anders Cronhäll via telefon 0703-748585 eller via e-post ordforande.ostra@srrs.org.

Motioner för behandling vid årsmötet ska vara lokalavdelningens styrelse tillhanda senast den 2016-02-07. Motion ska vara undertecknad och kan sändas in till lokalavdelningens styrelse via såväl vanlig post (adresseras till: Anders Cronhäll, Funbo 311, 755 97 Uppsala) som e-post (adresseras till ostra@srrs.org). Om motionen sänds in via e-post måste dock originalet även skickas via vanlig post eller överlämnas personligen, motionen ska i dessa fall anses inkommen den dag e-postmeddelandet kom fram. För information om hur en motion ska vara formulerad se SKKs hemsida.

Årsmöteshandlingar finns tillgängliga på denna sida senast 2016-02-21. Handlingarna kan, från och med samma datum, även rekvireras i pappersformat genom SRRS/Östras sekreterare mot kostnaden av 4 st frimärken för inrikesbrev.

Är du intresserad av att arbeta i lokalavdelningens styrelse, eller känner någon annan som skulle göra ett bra arbete? Ta kontakt med valberedningen senast den 2016-02-07:

Carina Hedrum, telefon 0707-74 53 60, e-post valberedning.ostra@srrs.org
Ninni Stener, telefon 0704-382813, e-post valberedning.ostra@srrs.org